tirsdag den 17. maj 2016

Sæson 2015 går på hæld

Der har været hektisk aktivitet hos larsrosenfeldt.dk


Sæsonen 2015 sluttede i Zandvoort, hvor jeg var gæstekører i Randall Lawson´s pink Alpine 310.
det var en sjov weekend, i en krævende bil. (den ligner min egen, men er med en helt anden undervognsopbygning)
The Pink 310

Som det kan læses, gjorde hollænderne sig meget umage for at jeg skulle kunne køre bilen uden problemer

Vin knappen har været meget diskuteret hvad den var til.
 Det blev en særdelses sjov weekend, både på banen og i paddockområdet hvor stemningen altid er god. Resultatet af weekendens strabadser, var at jeg gennemførte og sluttede på en 13 plads, men nummer 5 i min gruppe det er ok.

Nyt værksted:

Vi er påbegyndt udgravning til vores nye værksted. det bliver dejligt at få lidt mere plads.
Fundamentet til vor nye værksted


Vi glæder os til at flytte ind, og få styr på værkstedet, opdatering kommer senere.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar